Utfasing av gammel app

2. september slutter den gamle billett-appen å fungere.

I november i fjor lanserte Kolumbus vår nye og bedre billett-app, med blant annet offline visning av billetten og muligheten til å sende billetter til andre. Samtidig lot vi den gamle billett-appen fortsatt eksistere for å sikre en myk overgang.

Den nye billett-appen er tilgjengelig for iOS og Android.


Nå nærmer det seg nedstenging av den gamle billett-appen, og følgende funksjoner vil fjernes fra app-en framover:

  • 16. mai ble muligheten til å kjøpe 365-dagersbillett fjernet.
  • 30. juni ble det ikke lenger mulig å fylle på mobilkonto.
  • 31. juli fjernet vi muligheten for å kjøpe 30-dagersbillett.
  • 1. august fjernet vi app-en fra Google og Apples app-butikker.
  • 24. august ble muligheten for å kjøpe syvdagersbillett fjernet.
  • 2. september stenges app-en ned.

Har du penger på mobilkonto, kan du lese mer om hvordan du får tilbakebetalt de her.


Sist oppdatert : 30.08.2018